/Files/images/01_malyunki/images.png

Наші традиції

/Files/images/01_malyunki/images.png


/Files/images/01_malyunki/12-22-638.jpg







/Files/images/01_malyunki/img1.jpg



























Все починається з початкової школи...

/Files/images/DSC03247.JPGПочаткова школа – це символ нашого відродження. Ми пишаємось нею і покладаємо на її великі надії.Колектив початкової школи невеликий. В ньому працюють п’ятеро висококваліфікованих досвідчених вчителів.В останні три роки ведеться робота щодо створення позитивного іміджу початкової школи. Класні кімнати набули сучасного вигляду, обладнані новими меблями. Для учнів першого класу обладнано ігрову та спальну кімнати. Вчителі початкової школи працюють над підвищенням якості навчання й виховання молодших школярів шляхом використання новітніх технологій, ефективних форм і методів навчання, розвитком здібностей кожної дитини на уроках і в позаурочний час.Для кращого задоволення потреб та інтересів учнів в навчальний план початкової школи введено такі предмети як «Логіка», «Комп’ютерна грамотність».В сучасних умовах розвитку технологій на передній план виступає завдання інтелектуального розвитку, яке включає, зокрема, розвиток здібностей дитини до засвоєння нових знань, до самостійного пошуку, обробки та засвоєння нової інформації. Вчителі початкової школи багато працюють над вихованням відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого вирішення проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни. Вона має бути інтелектуально розвиненою особистістю.Проективні технології, які використовують в своїй роботі вчителі початкової школи, сприяють вирішенню цих завдань.Для учнів початкової школи працює інтелектуальний клуб «Чомучки» (кер. Шевчик Н.Г.). Засідання в клубі викликають великий інтерес учнів 2 – 3 класів. Другій рік поспіль клуб тісно співпрацює з сільською бібліотекою.Робота з обдарованими дітьми - це олімпіади з навчальних предметів, інтелектуальні конкурси та турніри знавців, виставки творчих робіт. Учні 3-ого та 4-ого класу беруть участь у конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика, в міжнародному матема-тичному конкурсі «Кенгуру».Вчителі початкових класів великого значення надають вихованню молодших школярів. З цією метою в початковій школі створена система виховної роботи, яка включає такі основні напрямки: громадянське виховання, естетичне виховання та морально – етичне виховання. Громадянське виховання учнів здійснюється за чотирма модулями (програма з громадянського виховання затвердженою педагогічною радою школи в березні 2008р.):• Держава, в якій я живу• Живи за правилами• Пізнай себе• Я і моє здоров’яТрадиційним стало проведення відкритих виховних заходів, які спрямовані на всебічний творчий розвиток дитини. Це такі заходи як «Свято Букваря», «Прощавай четвертий клас», «День іменинника», «Посвята в першокласники», «Чарівні слова», «Супер – козак», «Крок до зірок» тощо.. Учні є постійними учасниками шкільних та районних концертів. Стало доброю традицією проводити фестивалі – виставки творчих робіт учнів:«Золота осінь», «Це ж до нас прийшла зима», «Ой, ти, весно-красна!», «Небезпека очима дітей» тощо.Вчителі початкових класів нашої школи – це справжні майстри своєї справи. Вони завжди йдуть в ногу з часом, відвідують майстер-класи, семінари, тренінги районного та обласного рівнів. Педагогічний колектив школи – творчий, відданий справі колектив однодумців.

Основні завдання, над якими працює педагогічний колектив:

• підвищення рівня якості освіти шляхом− ефективного виконання соціального замовлення по підготовці до ЗНО;− розвитку методично-дидактичної бази викладання базових дисциплін;− продовження роботи по виробленню єдиних вимог до учнів;− ширшого та ефективнішого використання перспективних освітніх технологій.

/Files/images/01_malyunki/zno/Дерево традицій12.jpg

• завершення розробки системи моніторингу якості освіти, запровадження даної системи в практику роботи школи;

• створення ефективної системи роботи з обдарованими та здібними учнями шляхом залучення їх до науково – дослідницької та проективної діяльності;

• впровадження в практику роботи основних завдань Концепції виховної роботи школи з метою подальшого надання системності цьому виду освітньої діяльності;

• створення системи роботи за програмою громадянського виховання, схваленою педагогічною радою школи;

• створення ефективної системи моніторингу здоров’я дітей, усунення факторів, які завдають шкоди фізичному та психічному здоров’ю учнів.

В науково – методичній роботі та розвитку навчально – методичного забезпечення впроваджуються інноваційні форм методичної роботи. Оновлено навчально – методичну базу кабінетів хімії, інформатики, фізики, початкового навчання. Оновлюється матеріально – технічна база кабінетів української мови та літератури, біології, німецької мови

Інноваційна та проективна діяльність – необхідна умова розвитку закладу

Великої уваги надає педагогічний колектив інноваційній діяльності. Школу визнано експериментальним майданчиком обласного рівня з проблеми «Школа соціального партнерства». Йде підготовка пакету документів для визначення школи експериментальним майданчиком обласного рівня з теми «Вибір успішної професії».В рамках експериментального майданчика реалізовано та реалізуються проекти «Моя квітуча школа, «Краса, духовність та енергозберігаючі технології врятують світ

Виховання особистості – основне завдання школи

Виховна робота школи організовується навколо реалізації проблемної виховної теми школи «Громадянська освіта та виховання учнів як один з найефективніших шляхів формування повноцінної особистості».Завдання виховної роботи, які вирішувались протягом навчального року:− сприяння формуванню основних громадянських рис особистості;− виховання людини, яка з гордістю відчуває себе громадянином держави, в якій народилась і живе;− виховання людини, яка не байдуже ставиться до проблем суспільства, бере активну роль у їх вирішенні,− виховання особистості, позбавленої зла, особистості, яка прагне до миру та будує взаємини з оточуючими на засадах толерантності.− формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу;− прищеплення шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій /Files/images/01_malyunki/zno/img026(2).jpgусіх народів, що населяють не тільки Україну, а й країни Європи;− сприяти вихованню духовної культури особистості, створення умов для вільного вибору нею своєї світоглядної позиції;− забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей, охорона та зміцнення їх здоров’я;− виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;− формування екологічної культури людини, гармонії її відносин з природою;− формування у дітей та молоді уміння міжособистісного спілкування та підготовки їх до життя в умовах ринкових відносин;− розвиток індивідуальних здібностей і талантів учнів, забезпечення умов їх самореалізації.Педагогічної радою схвалено шкільну Концепцію виховної роботи, реалізується шкільна програма громадянського виховання, учнівські колективи неодноразово ставали призерами та переможцями міських та обласних творчих конкурсів та фестивалів.Позакласне життя учнів школи змістовне, яскраве, насичене сюрпризами

Громадсько – активна школа

Традицією в школі стала робота шкільного парламенту на чолі з президентом, який обирається один раз на два роки. Шкільний парламент складається з семи комісій:навчальна, прес-центр, дозвілля, спортивно-масова, волонтери, комісія національного відродження,дисципліни і порядку. За кожною комісією закріплений вчитель-консультант.

Вже десять років в школі діє «Веселкова республіка» -дитяча організація для учнів 4-7 класів.

/Files/images/IMG_5886.JPG


















В школі працює клуб старшокласників «Ровесник».

/Files/images/IMG_2532.jpg

/Files/images/5243.jpg













Адміністрація школи працює над створенням ефективної системи громадсько – державного управління навчальним закладом. Легалізовано діяльність громадської організації «Громадська рада школи», яка бере активну участь в співуправлінні школою з метою покращення середовища навчання. Така система сприяє розбудові навчального закладу у всіх сферах його діяльності, а особливо в розвитку матеріально – технічної бази.

/Files/images/01_malyunki/images.png

Кiлькiсть переглядiв: 121

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.